Camino del Norte 100&1 zgodba / Santiago di Compostela – Fisterra

26.07.2014
111 km
95

Sporočilo vseh sporočil in predzadnja sprememba. Poslovili sva se že skoraj od vseh. Nekako sem se pomirila tudi z idejo, da se na zadnji julijski dan vračam domov. In v naslednjih petih dneh je do spremembe načrta prišlo samo še dvakrat.
Od znanih obrazov se je na konec sveta, peš, odpravila le še Jessica s katero smo si delile predvsem postanke na poti in popoldanska obujanja spominov. S Katro sva si nameravali pot razdeliti na štiri dni, ker sem ji želela pokazati alberge, kjer gostitelj pripravlja skupno večerjo. Pa se je potem zgodil drugi dan, ki se je začel tako, da sva iz alberga namesto med prvimi odšli zadnji. Za ta dan je bila namreč kriza s prenočišči. Jaz pa sem ob pripravljanju budilke za šesto uro zjutraj spregledala en detajl. Da je naslednji dan nedelja, in da moja budilka ob
1. kava, kakšni 2 uri prepozno.
nedeljah ne budi.
K sreči je to še vedno Camino in na njem še vedno delujejo vse čarovnije.  Z Jessico sva se srečali, ko je ona zaključevala svoj počitek in sem ga jaz ravno nameravala začeti in počakati Katro. Prosila sem jo, če nama bo ob svojem prispetju lahko rezervirala ležišči. Tako je bil počitek lahko povsem brezskrben in neomejeno dolg (če bi želeli). Ko sva se s Katro odpravili naprej, sva kmalu prišli do razcepa in deja vuja (mojega). Na tem razcepu sem na prejšnjem Caminu odkorakala naravnost, kakšna napaka. Tokrat napake nisva ponovili!
Ob cesti so naju zabavali smajliji, ki so se smehljali iz Jakobovih školjk in so naju usmerjale na konec sveta. Po nekaj urah pa naju je zaustavilo še sporočilo vseh sporočil. To je lahko bilo samo sporočilo Jessice.
To popoldne bi moralo biti naše zadnje pa je prišlo do spremembe. Morda so bile krive clare, morda količine smeha, ki so jih prinesli spomini na pretekle tedne. Morda pa je bilo krivo to, da sem šele v tistem trenutku spoznala kako lepo bi bilo deliti konec sveta z nekom, ki je tako kot jaz, izkusil vse radosti in bridkosti poti dolge več kot 900 km. In, da je Jessica še zadnja oseba s katero lahko kradem spomine na ljudi, ki so mi zaznamovali pot, pa četudi nisva nikoli zares hodili skupaj.
_______________
96
Pogum. Zadnji dan. Vse niti so se povezale, v nekaj hitrih korakih. Vznemirjenje zadnjega dne je bilo čisto drugačno od tistega pred prihodom v Santiago. Skupaj smo si ga delile Katra, Jessica in Jaz.
Po zajtrku, ki smo ga imele nekaj kilometrov naprej, od tam kjer smo spale, naju je z Jessico ujel tekaški korak. Katra pa je uživala še v zadnjih pogledih, ki jih je ponujal Camino. Na tej tekaški predstavi, ki sva si jo uprizorili sva si izmenjali veliko zanimivih misli in drugačnih pogledov. Pogovor se je dotaknil tudi nenadnih sprememb v trdno zastavljenih načrtih. Kljub svoji optimistični naravnanosti teh nenadnih sprememb nikoli nisem znala ali
mogla v njih videti kot nekaj dobrega, pozitivnega. Sedaj znam!!! 
V bistvu je zelo preprosto, samo da mi do tistega trenutka nihče ni znal razložiti tako, da bi jaz lahko dojela. Jessica pa je rekla: »Da si samo pogumni upajo priznati, da v trenutku svoje odločitve niso vedeli vsega kar bi morali, da bi se lahko že  na samem začetku odločili tako kot so na koncu naredili!«. Kaj ni preprosto?
____________________________
97
Izziv. Skupni koraki zadnjega dne niso prinesli samo te osvobajajoče misli, prinesli so tudi zgodbo o stotih skladbah v sedmih dneh. In takrat so se v meni prebudile vse celice, ki so v en glas zakričale želimo 100 zgodb v sedmih dneh!!!
Nasmeh je preskočil ušesa in pred očmi se je prikazala slika male ribiške vasice z imenom Porto Covo. Na sms sporočilu, ki je exspresno odpotovalo v Slovenijo pa je pisalo:« Za mene ne delat check-in, grem na Portugalsko J. A mi lahko prestaviš karto na datum tam okoli 10.8.?«. Odgovor, ki je sledil je bil, »Kje si bla pred 5 min? Check-in narejen…«.

Zgodila se je še zadnja sprememba v mojem skrbno pripravljenem načrtu in dan je tako ostal popoln vse do konca. Korak so ustavljali nepozabni razgledi, skrita plaža, kjer smo odplaknile polt Camina, se še zadnjič nasmejale moji popolni španščini, ko sem po telefonu v hostel sporočila prihod z zamudo. Za konec smo tik pred vstopom v mesto proslavile še svojo zmago, z gin tonikom pripravljenim z ljubeznijo.
__________879,8 km________________
29.07.2014
27 km
98
Muxia

Pogum. Naredile smo vse kar je od nas zahteval protokol, uspele smo celo ujeti sončni zahod. Sonce je počasi tonilo v noč, ognjeni zublji na vrhu klifa so se poslavljali od obleke, ki je odslužila svoje. Školjka, ki je bila moja zvesta sopotnica na tej celi poti se je končno vrnila domov. In počasi, tako kot so se na nebu prižigale zvezde, so tudi občutki začeli prihajati na plano, čisto počasi eden za drugim. In, če je bilo na prvem Caminu vse o ponosu je bilo na tem vse o POGUMU. Misli so bile jasne in jaz trdno odločena česa si želim.
Za konec, naju je s Katro čakalo še slovo z Jessico in strečing etapa do Muxie, ki se je izkazala za daleč najtežjo na tej celi poti. Noge niso želele več sodelovati, imele so dovolj. Prvič sem se počutila izčrpano in tako je svojo priložnost na Caminu dobil tudi popoldanski spanec. A darilo, ki ga je s seboj prinesel večer je bil vreden vsakega koraka. Veter, morje in skale so glasno, vsi v en glas šepetali, »Do naslednjega snidenja!«.
____________879,8 km________________
30.07.2014
27 km
99

Konec za konec. Ko sva s Katro prispeli nazaj v Santiago, nisva bili nič več Peregrini. Bili sva le še turistki, s suvenirji v nahrbtniku, ki sta opazovali radostne obraze in proslavljali življenje. Za konec proslavljanja sva se hihitajoči vtihotapili v najbolj prestižen hotel tik ob katedrali in preverili prestižnost njihovih toalet.
Jutro je potrkalo na vrata nekaj ur prezgodaj. Prišel je čas, da se tudi s Katro objameva v slovo, si nameniva nasmeh ter si zaželiva buon camino. Njo je čakala pot domov in mene 100 & 1 zgodba iz Camina del Norte.
_____________906,8 km_______________
Jutri pa se beremo še zadnjič!
Kako se je sploh vse skupaj začelo?
Buen Camino

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Na poti po rajskem vrtu - Alpe Adria trail 2021

Camino del Norte 100&1 zgodba / Colombres – Llanes

Nedeljski izlet za nedeljske zaspance