Čevlji z visoko peto

so krivi, da sem, zadnja štiri leta, redna obiskovalka plesnih predstav v Cankarjevem Domu. In po vsaki obiskani predstavi sem neizmerno vesela, da sem takrat na Dunaju postala ponosna lastnica prekrasnih čevljev z visoko peto. 
To je bila ljubezen na prvi pogled. Tisti, ki me dolgo poznate veste, da sem (bila) vedno zagovornica udobnih čevljev, ki so dopuščali maratonske odklope. Ta nakup pa je bil eden tistih kjer ni bilo uporabljenega niti kančka razuma. Ampak, ko so bili čevlji enkrat doma ni bilo druge kot, da si moj vele um domisli nekaj blazno pametnega. In bil je genialen, domislil si je abonma plesnih predstav v CD.
Od takrat sem si kupila še nekaj parov čevljev z visoko peto, čisto za vsak slučaj...
In tako je bil ta teden moj četrtek izjemna, torkova plesna predstava v CD.



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

V dolino Tamar v spremstvu zvezd in lune

Nedeljski izlet za nedeljske zaspance

Camino del Norte 100&1 zgodba / Colombres – Llanes