V Nevid(e)ni Ljubljani živijo Kralji ulice



Prebudila sem se iz rožnatega sna in le delček sekunde je bil potreben, da sem se zavedla, da je moja ulica le korak stran od Nevidne Ljubljane. Jasmina pravi, da se včasih v njej zgodi tudi kaj lepega. Zato bi moj najljubši dan v tednu zagotovo bila sobota, ker se takrat delijo Zvezdine sladice.

Z velikimi upi sem se zaletela v črke, da z njimi napišem Jasminino zgodbo in zgodbo njenih kompanjonov z ulice. A se črke niso želele sestaviti v besede iz katerih bi se dalo sestaviti zanimive in berljive stavke. Očitno samo Jasmina zna izbrati prave odtenke besed, ki lahko pričrajo zgodbo o gucci majici in življenju v Nevid(e)ni Ljubljani.

Sicer pa zakaj bi si lagala, vedno so se mi besede povezovale v zanimive stavke, ko sem z njimi zapisovala svojo zgodbo, svoje doživljanje. Tudi tokrat bi se povezale, če bi moji prsti izbrali dovolj poguma, da bi sledili črkam, ki so jih narekovale moje misli. 

Za svoj rojstni dan sem lani prijateljicam in sebi podarila turo po Nevid(e)ni Ljubljani. Iz radovednosti, za zabavo, da bo malo drugače ... Nobena od nas ni vedela kaj pričakovati od nje. Še najmanj smo pričakovale to kar smo na koncu dobile. Iskreno izpoved naše gostiteljice Jasmine in vseh s katerimi smo na tej naši turi izmenjale besede. 

Za dokončanje te objave sem potrebovala samo slabo leto. Zakaj? Ne vem. Morda iz strahu, ker se zadnja leta sprehajam po sosednji ulici. Morda iz strahu, da med seboj ne povežem pravih besed ali morda komu ne naredim krivice? Ne vem. Vem pa to, da se sanje lahko uresničijo! To nam je na samem začetku, iz prva roke povedala Jasmina. 

Običajno v svojih objavah nikogar nikamor ne vabim. Tokrat bom naredila izjemo! Vabim vas, da se sprehodite po Nevidni Ljubljani. Morda boste lažje cenili to kar imate in kupili Kralja ulice tudi ko ne boste ravno vriskali od veselja. 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

V dolino Tamar v spremstvu zvezd in lune

Nedeljski izlet za nedeljske zaspance

Camino del Norte 100&1 zgodba / Colombres – Llanes