Camino del Norte - Irun 928 km: JUTRI (predvčerajšnjim) GRE ZARES

Začne se pomikanje iz točke 0 proti točki 0, sicer je res, da je med njima dobrih 928 km razlike ampak to ni omemebe vredno (še zaenkrat).  Drugače pa je število 0 trenutno v mojem življenju zelo popularno, lahko rečem, da je vse na nuli razen nahrbtnik na mojih ramenih, ki bo v povprečju tehtal 9,6kg + cca 3kg.

Privilegij za 10€

Sicer pa pot na izhodišče poteka povsem v mojem stilu. Razlika je samo v tem, da me tokrat ob vseh teh dogodivščinah ne spremljata začudenje in skoraj neopazni panični napadi. Večina dogodkov je povezanih z mojo, dokaj novo, vrednoto vztrajnostjo. Ker je nova jo uvajam v malih korakih, zato je bil moj sedež, na letu Trst -Pariz, tisti za manekenke in me je stal 10€. V Parizu sem za 9,70€ zavarovala celotno potovanje pred vsemi možnimi, nadaljnimi, nevšečnostmi, ko sem morala kupiti še ta drugo karto do letališča CDG (detajlov vam ne bom razkrila, ker je moja glava še vedno zakopana globoko v pesku). Kazalo je že, da vplačilo zavarovanja že deluje ampak to je bila samo iluzija. V trenutku, ko sem stopila iz avtobusa, ki me je varno pripeljal in odložil na pravi postaji, iz letališča v center Biarritz.... Nekdo je pozabil stiskati navodila, kako se pride v hotel in to v deželi katerega jezika ne znam niti črke in je njihova angleščina kakšen nivo pod italjanskim... Spal sem na toplem in dan se je končal s čudovitim sončnim zahodom.

Plani

Z vetrom...

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

V dolino Tamar v spremstvu zvezd in lune

Nedeljski izlet za nedeljske zaspance

Camino del Norte 100&1 zgodba / Colombres – Llanes