Camino del norte - Bilbao 779 km: Ni ovir,

ce si jih seveda ne naredis

Hostel  Akelarre
Danasnji blog bo brez stresic, ker jih na spanskih tipkovnicah ni. Izkoriscam gostoljubnost hostla, ki je vceraj in danes moje zavetisce v Bilbau. Danasnji dan je spet kot nalasc za hojo, oblacen in vseskozi na robu med dezjem in ne, malo manj pa bo prijeten za biti turist, se dobro, da sem vecji del mesta oddelala ze vceraj.
Sem pa zato, danasnje jutro izkoristila, da bo moj nahrbtnih lazji za celih 800g in tako sprobala se spanske postn usluge.

Jezikovne ovire

 neumorna raca
Ne vem zakaj me sploh se preseneca to, da je znanje nekega jezika dokaj ne pomembn ali pa celo povsem ne pomemben dejavnik na poti, da lahko "prezivis". je pa vsekakor zelo pomemben dejavnik, ko gre za dodano vredost, zgodbe ljudi, ki govorijo samo spansko (ali kak drg cuden jezik). No pa tudi to gre, samo, da s prevodom kaksna zgodba zavije ven iz okvirjev svoje realnosti. Morda tukaj tecejo kaksne posebne energije in enostavno komunikacija poteka na povsem drugem nivoju. Tudi znanje moje nemscine je (vceraj zvecer) doseglo povsem nov nivo, samo ne vem ali je to zaradi posebnih energij ali morda popitega piva in remija.

Jutri

Bilbao
Se odpravljam novim zmagam naproti in se verjetno en lep cas ne bom javila, tja do Santanderja... kaksen teden hoje od tu. Prav komaj cakam!!! Ne hoja in pavze te potegnejo ven iz ritma in zdi se kot, da moras zaceti vse spet od zacetka. Ampak ni ovir, ovire so samo tiste, ki si jih namislis sam. In kot kaze ni niti napacnih odlocitev , so samo drugcne izkusnje.

Buen camino.


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

V dolino Tamar v spremstvu zvezd in lune

Nedeljski izlet za nedeljske zaspance

Camino del Norte 100&1 zgodba / Colombres – Llanes