Camino del Norte 100&1 zgodba / San Sebastian – Zarautz

20.06.2014
18,5 km
6
Skoraj na cilju :)

Ujeta v zanko pričakovanj

Razpeta med slabo vestjo zaradi preveč prehojenih kilometrov in strahom, da ne bi slučajno česa zamudila je na moji nogi začel rasti nov žulj.

Kadar ne vem kaj pričakovati, se preprosto prepustim. Zato je bil prvi Camino tako enostaven. Knjiga (The Camino: Journey of the Spirit – Shirley MacLaine), zaradi katere sem si zaželela izkusiti Camino, je bila že zdavnaj pozabljena. Prebrala sem jo, vsaj deset let pred tem, ko sem se, zares tudi sama, odpravila na pot. Vse, kar sem si za svoj prvi Camino želela, je bilo, da se za svoj rojstni dan, zbudim na koncu sveta. Tokrat je bilo drugače. V moji podzavest za to ni bilo ničesar. Pa je čisto vseeno, kaj si podzavest želi, ve, pravi, in kako se odloči. Ko podzavest zašepeta, si
Gospe pri partiji kart, ki ne zamujajo ničesar.
preprosto pečen.
Še vedno vpeta v ritem zadnjih treh let, ko se je moralo vse zgoditi zdaj in takoj, ker če  bi se zgodilo čez pet minut bi lahko postalo nepomembno, sem zakorakala v svoj drugi dan Camina. Razpeta med slabo vestjo, zaradi preveč prehojenih kilometrov in strahom, da ne bi slučajno česa zamudila je na moji nogi začel rasti nov žulj.
Drugi dan, ko sem mislila, da so zelene oči izgubljene za vedno, sem jih zjutraj za trenutek uspela ujeti, ko so se skrivale v mrtvem kotu.  Ta isti dan, ki sva si ga ponovno delili z Miriam, sem se, nekje na polovici poti, še zadnjič srečala z njimi. Potem pa so se tudi te počasi, čisto zares izgubile v  pozabo.
__________45,4 km_________
7
Zarautz – Deba
24 km
Vsi so nas pošiljali na železniško postajo. Mi pa smo se sprehajali mimo, čez in na počez, vse dokler nismo ugotovili, da je železniška postaja albergue.
...
Camino čisto počasi začenja postajati tisti pravi Camino :)
Ostanite zdravi, ostanite doma!

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

V dolino Tamar v spremstvu zvezd in lune

Nedeljski izlet za nedeljske zaspance

Camino del Norte 100&1 zgodba / Colombres – Llanes